Τρίτη 23 Οκτωβρίου 2007

Βενιζέλος :Σε μία και μόνο παράστασή μου σε δικαστήριο θα μπορούσα να βγάζω πολλά περισσότερα από όσα παίρνω σε έναν μήνα

Ο κ. Βενιζέλος φέρεται να είπε οργισμένος: «Εγώ είμαι ο μοναδικός από τους άλλους δύο συνυποψηφίους μου που δουλεύω. Δεν είμαι ανεπάγγελτος. Σε μία και μόνο παράστασή μου σε δικαστήριο θα μπορούσα να βγάζω πολλά περισσότερα από όσα παίρνω σε έναν μήνα». Σε εκείνο το σημείο παρενέβη ο κ. Γιωτόπουλος και απευθυνόμενος προς τον διεκδικητή της αρχηγίας είπε: «Κόψε λίγο». Τότε ο κ. Βενιζέλος ανέφερε ότι «η ζωή που κάνει ο Γ. Παπανδρέου δεν συνάδει με την αποζημίωσή του».Τη συζήτηση επιβεβαίωσε και η αναπληρώτρια γραμματέας της Περιφερειακής του ΠΑΣΟΚ Αγγέλα Τριανταφύλλου η οποία μιλώντας στον ραδιοσταθμό Ωμέγα της Πάτρας δικαιολόγησε τα λεγόμενα του κ. Βενιζέλου: «Νομίζω ότι ήταν μία αντίδραση λογική. Εγώ θα είχα χειρότερη αντίδραση ενδεχομένως».Τον διάλογο επιβεβαίωσε και ο επίσης παρών στη συζήτηση γραμματέας του Δήμου Βραχναίικων Γιώργος Κυριακόπουλος ο οποίος μιλώντας στο Ράδιο Γάμα της Πάτρας έκανε λόγο για «κακή στιγμή του κ. Βενιζέλου».
ΤΑ ΝΕΑ Online - 23/10/2007 - Υπαινιγμοί για την οικονομική κατάσταση του Γιώργου

ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΑΠΟ ΤΑ ΝΕΑ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΛΕΕΙ (
Σε μία και μόνο παράστασή μου σε δικαστήριο θα μπορούσα να βγάζω πολλά περισσότερα από όσα παίρνω σε έναν μήνα) ΚΑΙ ΣΤΟ VIDEO


Blogged with Flock

Δεν υπάρχουν σχόλια: